Brugen af sociale medier i arbejdet med frivillige

Sådan sælger du din mærkesag på 140 tegnBliv organisationens ekspert i sociale medier

Kommunikation og sociale medier i arbejdet med frivillige
  • Sådan får du dine mærkesager længere ud med sociale medier.
  • Få køreplanen til den gode strategi for brug af sociale medier.
  • Sådan håndterer du Facebook og Twitter i en travl hverdag.
  • Lær at engagere frivillige i at dele dine mærkesager online.

I dag skal dine mærkesager også være online
Over tre millioner danskere bruger sociale medier som Facebook og Twitter. Derfor er de ikke til at komme uden om, når du skal nå længere ud med dine mærkesager. De gør det nemt og hurtigt at nå nye målgrupper med de samme gode budskaber. Men det kræver en solid forståelse for potentialerne og rækkevidden af sociale medier. På dette kursus får du praksisviden om brugen af sociale medier, og hvordan du når dine målgrupper online.

Et ambassadørkorps der altid er online
Sociale medier gør det muligt at engagere sig frivilligt på nye måder i din organisation. Derfor stiller kurset skarpt på, hvordan du engagerer dine frivillige i at dele deres gode historier og succesoplevelser samt jeres mærkesager online.

En køreplan der styrer uden om faldgruberne
Sociale medier bliver ofte en tidssluger, når der ikke er en klar køreplan og retningslinjer for brugen af dem. På kurset får du opskriften på den rigtige strategi for sociale medier. Samtidig får du de praktiske manualer til den gode brug af Facebook og Twitter. På den måde bliver det nemt og spændende, når du og dine kollegaer går online.

 

Download kursusbeskrivelse (pdf)

Program for kurset

 

Sådan virker sociale medier

  • Lær, hvordan du bruger sociale medier til at udbrede dine mærkesager, så dine budskaber når flere målgrupper.
  • Sådan styrer du uden om de etiske gråzoner og undgår faldgruberne, når du bruger de sociale medier.

 

Få jeres mærkesager ud og skab online-frivillighed

  • Lær at sælge din mærkesag på 140 tegn.
  • Få manualerne til at bruge Facebook og Twitter, så du skaber et online-ambassadørkorps.

 

Køreplanen for den effektive brug af sociale medier

  • Sådan laver du den gode strategi for brugen af sociale medier i din organisation.
  • Få de bedste grunde til at bruge sociale medier i dit arbejde, så du får dine kolleger med på vognen.

Sådan går vi frem sammen med dig, når et specialdesignet kursus eller forløb tilrettelægges
Det kan være du allerede har lagt dig fast på en dato, men ønsker, at programmet og formålet med kurset skal tage højde for særlige relevante emner for din organisation eller deltagerne.

Når du ringer (4084 7481) eller kontakter os via mail eller formularen herunder, aftaler vi sammen, hvordan vi går frem herfra. Det kan være vi skal mødes og udvikle dagen(e) sammen, og finde den bedste konsulent til opgaven.

[contact-form-7 id=”828″ title=”Contact form_ydelser”]

Tilmeld dig vores nyhedsbrev nu - så holder vi dig opdateret på, hvad der sker med frivilligheden