Info om privatlivs- og persondatapolitik

Ingerfair ApS, Flæsketorvet 68, 1711 København V (CVR: 36080094) er dataansvarlig og indsamler dine personoplysninger. Den dataansvarlige kontaktperson i Ingerfair er Frederik C. Boll (frederik@ingerfair.dk tlf. 40847481).

 

Generelt

Ingerfair ApS har en afdeling i Norge under Ingerfair ApS. Medarbejdere og underleverandører (herunder freelancekonsulenter) i Norge vil have adgang til data iht. hvis det angives, at medarbejdere og/eller underleverandører har adgang til dette.

Denne privatlivs- og persondatapolitik er sammenfattet for bedre at kunne oplyse dig som kunde om, hvilke persondata Ingerfair ApS behandler, og hvordan vi behandler dem – persondata skal forstås som al personhenførbar data. Læs venligt vores privatlivspolitik til ende for at få en klar forståelse af, hvilke data vi indsamler, hvordan vi indsamler dem, og hvordan vi beskytter dine oplysninger.

Ingerfair ApS respekterer alle ønsker om hemmeligholdelse af personlige oplysninger, som afgives online, og vi er opmærksomme på behovet for hensigtsmæssig beskyttelse og forsvarlig behandling af alle personlige oplysninger, som vi modtager.

Hvis ikke nedenstående persondatapolitik kan accepteres, forbeholder Ingerfair ApS sig retten til at afvise ordrer og andre henvendelser, da en manglende accept kan medføre, at Ingerfair ApS ikke kan servicere forholdet, som ellers er påkrævet via gældende lovgivning.

 

Personoplysninger

Personoplysninger dækker alle data, der kan bruges til at identificere personer, herunder men ikke begrænset til for-, mellem- og efternavn, alder, stilling, arbejdsadresse eller anden fysisk adresse, e-mailadresse eller andre kontaktoplysninger.

Ligeledes indeholder personoplysninger også eksempelvis noter om organisatoriske forhold relevant for vores opgaveløsning, købshistorik, økonomiske oplysninger mv., der alle benyttes i opretholdelse og vedligeholdelsen af kunde- og leverandørforholdet mellem kunder og Ingerfair ApS.

 

Hvilke personoplysninger indsamler og behandler vi?

Ingerfair har brug for en række personoplysninger for at kunne handle med dig og din virksomhed, opretholde servicering af kundeforholdet samt markedsføre produkter og ydelser. Visse oplysninger indsamles og behandles også efter lovkrav i henhold til hvidvasknings- og bogføringsloven.

Nedenstående oplysninger kan blive indsamlet og behandlet, når du besøger vores hjemmeside (www.ingerfair.dk), handler i vores webshop (www.shop.ingerfair.dk), retter henvendelse telefonisk, skriftligt eller på anden vis.

Ingerfair ApS indsamler kun de personoplysninger, der er nødvendige for at levere en ydelse eller et produkt, markedsføre ydelser og produkter eller behandle forespørgsler. Når det er nødvendigt for at servicere vores kunder, deles oplysninger med betroede tredjeparter, med hvem der er indgået databehandleraftaler, som kan fremvises efter ønske. Ingerfair ApS indsamler og/eller køber ikke personhenførbare oplysninger fra tredjemand.

 

Ingerfairs websites

Hvor intet andet er angivet, er informationerne i nedenstående afsnit gældende for både www.ingerfair.dkog www.shop.ingerfair.dk. Du kan tilgå siderne uden at oplyse os om dine persondata. Ved tilgang til hjemmesiden uddeles der et ID til din session. Dette kan ikke identificere dig som person. Du kan ikkeforetage køb på www.shop.ingerfair.dkeller lægge produkter i kurven uden at oplyse persondata.

 

Cookies

Vores hjemmesider benytter cookies til at indsamle statistik, forbedre hastigheden og til at sikre vores side. Cookies er små tekstfiler, der bliver sat på din computer, telefon eller tablet, og som hjælper os med at give dig en bedre oplevelse når du besøger os. Hos Ingerfair bestræber vi os på at indsamle et absolut minimum af oplysninger og sikre, at de ikke bliver, misbrugt, videregivet eller offentliggjort. Se vores cookie-politik.

Se en guide til hvordan du sletter og blokerer cookies. 

 

Google analytics

For at kunne give den bedst mulige oplevelse fører vi statistik over, hvordan brugerne anvender vores websites. Statistikken anvendes udelukkende i anonymiseret form f.eks. til at se, hvilke sider og hvilket indhold brugerne interagerer med.

Ingerfair ApS anvender Google Analytics til indsamling af besøgsstatistik. Den data, der deles med Google, sker alene i anonymiseret form. Privatlivsvilkårene for Google Analytics accepteres ved besøg på Ingerfairs websites og kan findes på www.google.com/privacy

Vi benytter hverken annoncer eller andre funktioner, der kræver, at vi deler ikkeanonymiserede oplysninger med Google.

 

Kontaktformular

Hvis du benytter kontaktformularen på www.ingerfair.dk, giver du os adgang til din mailadresse og dit navn, hvilket er nødvendigt for at kunne behandle din forespørgsel. Dette bliver ikke delt med tredje part. Når du kontakter os via kontaktformularen, bør du ikke sende personfølsomme informationer.

 

Shopify

www.shop.ingerfair.dk administreres gennem en platform leveret af Shopify Inc. Når du besøger shop.ingerfair.dk og/eller foretager et køb, indsamler, behandler og opbevarer Shopify følgende data på vegne af Ingerfair.

  • Navn, e-mail samt leverings- og faktureringsadresse: registreres når du foretager et køb for at verificere din identitet og sikre korrekt levering af fysiske produkter. Når du giver tilladelse, hertil kan e-mailadresse bruges til markedsføring af produkter og ydelser.
  • IP-adresse: registreres når du foretager et køb for at beskytte mod svindel.
  • Statistisk information: registreres anonymt når du besøger hjemmesiden med henblik på at optimere den i forhold til vores kunders brugsmønstre (eksempelvis din landingsside, antal besøg i shoppen, hvilket udstyr og browser du har benyttet, samt hvilke produkter du har lagt i kurven)

Shopify deler, sælger, låner eller offentliggør ikke disse informationer eller videregiver dem på anden vis til tredjeparter. Shopify har ikke lov til at benytte informationen til andre formål end dem, der er nødvendige for at Ingerfair ApS kan servicere sine kunder. Når du besøger eller foretager køb gennem shop.ingerfair.dk, accepterer du Shopify’s privatlivspolitik, som kan findes her: https://www.shopify.com/legal/privacy

 

Onlinebetaling

Når du foretager et køb i www.shop.ingerfair.dker det muligt at betale enten direkte med kreditkort eller med faktura. Betaling med kreditkort sker gennem en ekstern betalingsgateway leveret af Bambora AB, som sørger for, at transaktionen sker sikkert. Ingerfair ApS har ikke adgang til dine betalingsoplysninger.

Alle direkte betalingsveje lever op til de standarder, der er sat af PCI-DSS, som er styret af PCI Security Standards Council, der er en sammenslutning af aktører såsom Mastercard, Visa, American Express. PCI-DSS krav bidrager til, at vores webshop og dennes leverandører kan behandle dine kreditkortoplysninger sikkert. For yderligere informationer se Bamboras vilkår og betingelser: https://www.bambora.com/globalassets/dk/documents/almindelige-vilkar-og-betingelser-for-bamboras-betalingstjenester—dk-20171115.pdf.

 

LimeSpot

www.shop.ingerfair.dk bruger LimeSpot til at analysere og forbedre din oplevelse af sitet og til at tilbyde dig relevante produkter på www.ingerfair.dk. Vores privatlivspolitik har inkorporeret LimeSpots privatlivspolitik, som kan ses her: https://legal.limespot.com/privacy-policy.

Du kan til hver en tid se, hvilke data LimeSpot har på dig og slette dem, ved at bruge deres privatlivsværktøj: https://privacy.limespot.com.

 

Chatfunktionen

www.shop.ingerfair.dkindeholder en chatfunktion, som gør det lettere for dig at stille spørgsmål om vores produkter, ydelser og meget mere. Når du benytter dig af denne funktion, accepterer du automatisk Chatras privatlivspolitik, som kan ses her: https://chatra.io/privacy-policy/. Chatra gemmer al data, som du sender via chatten så længe denne eksisterer. Vi sletter alle chats, som ikke længere har relevans for vores servicering af dig som kunde efter op til 2 år.

 

Nyhedsbrev

Hvis du benytter vores formular til at skrive dig op til vores nyhedsbrev, modtager vi din e-mailadresse, som deles med tredjeparter, der leverer de nødvendige funktioner, for at vi kan drive vores nyhedsbrevsservice.

 

Indlejret indhold fra andre websteder

Artikler på vores websites kan indeholde indlejret indhold (f.eks. videoer, billeder, artikler osv.). Indlejret indhold fra andre websteder opfører sig på nøjagtig samme måde, som hvis den besøgende har besøgt det andet websted.

Disse websteder indsamler måske data om dig, bruger cookies, indlejrer ekstra tredjeparts sporing, og overvåger din interaktion med dette indlejrede indhold. Det gælder eksempelvis også hvis du benytter nogle af vores knapper til at tilgå vores socialmedieprofiler, eller hvis du bruger dem til at dele vores indhold på dine kanaler. Ingerfair er ikke ansvarlig for data, der indsamles i sådanne sammenhænge.

 

Vores nyhedsbrev NGO Life

Når du skriver dig op til vores nyhedsbrev, giver du os automatisk adgang til dit navn, e-mail, stilling og/eller organisatorisk tilknytning. Vi bruger Mailchimp til at sende nyhedsbrevet ud, hvilket er med til at sikre stabil drift, funktionalitet og design. Mailchimp opbevarer dine data, men har ikke adgang til personoplysninger, og deler dem ikke med tredjepart. Læs hvilke oplysninger de får på dig, hvordan de behandler disse data her:  https://mailchimp.com/legal/privacy/

Udover de oplysninger, du selv giver os, har vi også adgang til se hvordan du interagerer med nyhedsbrevene, herunder åbninger og klik på indhold. Dette bruger vi til at få en forbedre vores services. Mailchimp har adgang til disse data i anonymiseret form og bruger dem til at lave rapporter om datatrends.

Du kan til hver en tid afmelde dig fra nyhedsbrevslisten. Når du har afmeldt dig, bruger vi ikke dine oplysninger, men de vil fortsat være gemt i op til 1 år af hensyn til effektive arbejdsgange. Hvis du ønsker, at dine oplysninger bliver totalslettede med det samme, er du velkommen til at kontakte os direkte.

 

Når du tilmelder dig vores To Go Seminarer (gæstenørd og stamnørd)

Vi opbevarer de informationer, du giver os, herunder dit navn, e-mail, stilling samt evt. organisatorisk tilknytning (ansat/frivillig). Såfremt du fortæller os, at du er jobsøgende e.l., opbevarer vi også den information.

Vi opbevarer dine oplysninger for at administrere tilmeldinger og afvikle To Go Seminariet. Vi sletter dine data efter 5 år og opbevarer kun en anonymiseret analyse over brugen af og tilfredsheden med vores To Go Seminarer herefter.

Kun medarbejdere og relevante freelancekonsulenter i Ingerfair kan tilgå disse oplysninger. Vi deler deltagerlister (dit navn, stilling, organisation og evt. e-mail) på vores To Go Seminarer med de øvrige deltagere, og i nogle tilfælde gør vi deltagerlisten synlig (kun navn og organisation) på vores hjemmeside, i nyhedsbrevet og de sociale medier. Det vil fremgå ifm. tilmeldingen, hvad vi deler, hvornår og med hvor, og hvordan du oplyser os, hvis du ikke ønsker, at dine oplysninger delt.

 

Hvis du har et abonnement som stamnørd

Dit navn, e-mail, stilling samt evt. organisatorisk tilknytning (ansat/frivillig). Såfremt du fortæller os, at du er jobsøgende e.l., opbevarer vi også den information. Vi opbevarer ligeledes dine betalingsoplysninger.

Vi opbevarer dine oplysninger så længe, dit abonnement er aktivt, med det formål at kunne kommunikere med dig om brugen af dit abonnement og særlige tilbud til vores stamnørder. Vi sletter dine data efter 1 år og opbevarer kun en anonymiseret analyse over brugen af og tilfredsheden med vores abonnementstjeneste.

Kun medarbejdere og relevante freelancekonsulenter i Ingerfair kan tilgå disse oplysninger. Vi deler dine betalingsoplysninger med betroede tredjeparter iht. at håndtere fakturering samt overholdelse af bogføringsloven.

 

Hvis du deltager på vores åbne kurser, uddannelser og konferencer (herunder årsgildet)

Dit navn, e-mail, stilling samt evt. organisatorisk tilknytning (ansat/frivillig) og dine betalingsoplysninger. Såfremt du fortæller os, at du er jobsøgende e.l., opbevarer vi også den information. Vi opbevarer dine oplysninger, så længe dit kursus eller lignende er aktivt med det formål at kunne kommunikere med dig om brugen af dit kursus og særlige tilbud til vores deltagere.

På vores kurser og uddannelser kan det forekomme, at vi beder om uddybende deltagerbeskrivelser, herunder jobmæssige opgaver og udfordringer, og de øvrige ting, du vælger at dele med os. Hvis vi indhenter deltagerbeskrivelser ifm. vores kurser og uddannelser, deles disse kun med de øvrige deltagere på de pågældende kursus/uddannelse.

Vi sletter dine data 1 år og opbevarer kun en anonymiseret analyse over brugen af og tilfredsheden med vores kursus, uddannelse og/eller konference.

 

Hvis du indleder et kundeforhold med Ingerfair

Dit navn, e-mail, stilling samt evt. organisatorisk tilknytning (ansat/frivillig) og dine betalingsoplysninger. Derudover kan det forekomme, at vi indsamler oplysninger om organisatoriske forhold, ansatte og frivillige.

Dette er udelukkende med det formål at kunne løse opgaven, herunder løbende tilbyde dig relevante tilkøbsmuligheder ifm. opgaveløsningen. Såfremt opgaven kræver, at vi indsamler og opbevarer data om andre på vegne af kunden (fx en tilfredshedsundersøgelse blandt frivillige) indgår vi en fortroligheds- og/eller databehandleraftale i tillæg til kontrakten.

Vi opbevarer dine oplysninger, så længe kundeforholdet er aktivt (vi løser opgaven eller andre opgaver for jer).

Vi sletter almindelige personoplysninger 1 år efter kundeforholdet er ophørt. Såfremt der, inden 1 år, sandsynligvis bliver tale om at indlede et nyt samarbejde, sletter vi ikke disse data, hvis de har relevans for den forestående opgaveløsning.

Fordi vi ofte leverer mange ydelser over tid til vores kunder, sletter vi ikke oplysninger om dig som kunde (organisationen og den/de personer, der har rettet henvendelse) og det tilbud/den leveranceaftale og evt. kontrakt, vi har indgået før efter 5 år. Dog ikke før eventuelle verserende sager og/eller formuerettelige krav er afsluttede/forældede (f.eks. garantiforpligtelser). På den måde kan vi yde en bedre opgaveløsning.

Vi sletter mails, som ikke længere har relevans for vores opgaveløsning eller tilbudsgivning efter op til 2 år.

Medarbejdere og freelancekonsulenter i Ingerfair kan tilgå almindelige kundeoplysninger som eksempelvis leveranceaftaler og kontraktbetingelser, oplæg/undervisningsmaterialer med det formål at kunne assistere i opgaveløsningen.

Almindelige personoplysninger om enkeltpersoner og organisationer som indsamles ifm.- opgaveløsningen (eksempelvis viden om konflikter mellem personer ifm. konflikthåndtering) opbevares med begrænset adgang kun for de pågældende medarbejdere/freelance konsulenter, der skal løse opgaven samt dataansvarlig i Ingerfair.

Vi deler dine betalingsoplysninger med betroede tredjeparter iht. at håndtere fakturering samt overholdelse af bogføringsloven.

 

Hvis du retter henvendelse til os på e-mail, telefonisk eller mundtligt (fx til et To Go Seminar)

Vi indsamler og opbevarer de kontaktoplysninger, du giver os eller vi kan finde om dig på internettet (navn, e-mail, stilling samt evt. organisatorisk tilknytning (ansat/frivillig).

Vi gemmer også de oplysninger, du giver os, som er relevante for at afgive et tilbud/indlede en dialog med henblik salg og/eller faglig erfaringsudveksling.

Vi sletter ikke de oplysninger om dig som potentiel kunde (organisationen og den/de personer, der har rettet henvendelse) og det tilbud, vi har sendt dig før efter 5 år. Vi bruger disse data til at forstå indkøbsmønstre og behovsudvikling blandt vores kunder, så vi kan målrette vores ydelser bedst muligt. Kun medarbejdere og relevante freelancekonsulenter i Ingerfair kan tilgå disse oplysninger.

Vi sletter mails, som ikke længere har relevans for vores opgaveløsning eller tilbudsgivning efter op til 2 år.

 

Jobansøgninger (opfordrede og uopfordrede)

Vi har de oplysninger, du sender os. Vi opbevarer dine oplysninger i 6 måneder ved afslag. Kun medarbejdere og relevante freelancekonsulenter i Ingerfair kan tilgå disse oplysninger.

 

Hvis du deltager i en af vores åbne undersøgelser, undersøgelser bestilt af vores kunder eller evalueringer af vores tilbud (kurser, To Go Seminarer m.fl.)

Vi indsamler og opbevarer dine svar, som i udgangspunktet er anonyme, medmindre du har angive din e-mail, navn eller andre personlige oplysninger, som kan henføres til dig. Det vil fremgå af den respektive survey/interview, om undersøgelsen er anonym.

Vi samler besvarelser på evalueringer af vores tilbud (kurser, To Go Seminarer m.fl.) i dynamiske rapporter (dvs. vi udvider dem løbende med nye besvarelser). Vi deler ikke vores evalueringer af vores tilbud (kurser, To Go Seminarer m.fl.). Med undtagelse af, hvis du har givet os lov til at citere dig (vil fremgå af undersøgelsen).

For undersøgelser bestilt af kunder, deler vi dine besvarelser med kunden. Det fremgår af undersøgelsen, hvis den udføres for andre, og hvordan dine oplysninger behandles.

Vi deler kun analysen/rapporten fra vores egne åbne undersøgelser – ikke de respektive besvarelser eller de personlige oplysninger du evt. har givet os. Med undtagelse af, hvis du har givet os lov til at citere dig (vil fremgå af undersøgelsen).

Vi benytter Survey Monkey til at gennemfører vores undersøgelser/evalueringer. Survey Monkey har ikke adgang til dine svar eller kontaktoplysninger, og du kan til en hver tid rette henvendelse til os og bede om at få slettet dine besvarelser.

Medmindre andet er angivet i forbindelse med undersøgelsen, sletter vi dine data efter 1 år. For deltagelse i evalueringer af vores tilbud opbevares herefter en anonymiseret analyse over brugen af og tilfredsheden med vores kursus, uddannelse og/eller konference.

 

Du kan læse mere om, hvilke oplysninger de får på dig, hvordan de behandler disse data her: https://da.surveymonkey.com/mp/legal/privacy-policy/#pp-section-1  

 

Hvis du interagerer med os på sociale medier

Vi benytter Facebook og LinkedIn til at dele tilbud, nyheder og oplysninger om vores arbejde. Vi oplyser og indhenter mundtligt eller skriftligt samtykke for alle deltagere på vores kundeopgaver, åbne kurser, uddannelser, konferencer og To Go Seminarer m.fl., hvis vi tager billeder af personer og skriver specifikt om dem. Vi oplyser samtidig hvordan man giver besked, hvis man ikke ønsker billeder og omtale delt.

Formålet er at fortælle om vores konsulenter, medarbejdere og ydelser. Når du interagerer med vores indhold kan Facebook og LinkedIN indsamle data til brug for markedsføring og lignende. Eftersom interaktionen foregår på deres platform er Ingerfair ikke ansvarlig for den information, som indhentes ad denne vej.

Læs hvilke oplysninger Facebook får på dig, og hvordan de behandler disse data her: https://www.facebook.com/privacy/explanation

Læs hvilke oplysninger LinkedIN får på dig, og hvordan de behandler disse data her: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

 

Vi indhenter dit samtykke, hvis vi vil dele dine oplysninger

I vores tilbudsgivning efterspørger vores nuværende og/eller potentielle kunder ofte relevante referencer på vores opgaveløsning og kontakt til andre kunder. I sådanne tilfælde indhenter vi samtykke hos vores kunder til at dele beskrivelser af opgaveløsningen og evt. eksempler på opgaveløsninger/udsnit fra interne rapporter samt kontaktoplysninger.

I andre tilfælde kan vores netværk være vigtigt for vores opgaveløsning. Hvis vi har behov for at dele ikkeoffentligt tilgængelige oplysninger om dig og din organisations arbejde, indhenter vi altid samtykke til dette.

 

Hvordan beskytter vi dine informationer?

Vores hjemmeside scannes løbende for sikkerhedsbrister og svagheder, for at vi hurtigst muligt kan udelukke potentielle datalækager og dermed gøre vores hjemmeside så sikker som muligt. Ligeledes scannes der regelmæssigt for malware. Al kommunikation mellem vores server og dit udstyr sendes via en krypteret forbindelse, som er sikret med et SSL-certifikat og lever dermed op til gældende krav og standarder.

Dine personlige oplysninger opbevares i vores fildelingssystem. Medarbejdere og freelancekonsulenter i Ingerfair er desuden underlagt vores interne persondatapolitik, der sikrer dine rettigheder og sikrer overholdelse af gældende lovgivning på området.

I tilføjelse af ovenstående behandles alle sensitive- og betalingsinformationer på krypterede servere, der ikke kan tilgås udefra. Kreditkortinformationer behandles af e-pay/Bambora og kan ikke tilgås af hverken Ingerfair, epay eller Bamboras ansatte. Disse transaktioner opbevares ikke på interne servere og behandles på intet tidspunkt af Ingerfair ApS selv.

Ingerfair ApS har både medarbejdere og freelancere tilknyttet virksomheden. Desuden indgår vi også i nogle tilfælde samarbejder med andre virksomheder/organisationer ifm. løsning af opgaver for vores kunder. Vores medarbejdere er oplyst vores privatlivs- og persondatapolitik. Vores tilknyttede underleverandører (herunder freelancekonsulenter) indgår databehandleraftaler med os, såfremt samarbejdet giver adgang til personlige oplysninger.  Disse skal til hver en tid sikre brugernes og kundernes interesser. Disse aftaler kan til hver en tid fremvises på anmodning.

 

Hvor lagres dine personoplysninger?

Hovedparten af dine oplysninger lagres på servere i Danmark. Nogle personoplysninger administreres af en tredjemand (databehandler), som opbevarer og behandler personoplysninger på Ingerfairs vegne i henhold til denne datapolitik og den gældende lovgivning om beskyttelse af persondata.

Oplysninger, som er indsamlet gennem www.shop.ingerfair.dkbehandles og opbevares i Irland, og i visse tilfælde kan data blive overflyttet til USA eller Canada, hvis det kræves for at Shopify kan levere de nødvendige ydelser. Dette gælder ikkebetalingsoplysninger Al opbevaring og of transport af data foregår sikkert, data opbevares ikke uden for EU medmindre det lever op til EU’s sikkerhedskrav.

 

Hvor længe opbevares dine personoplysninger?

Ved et aktivt kundeforhold eller et potentielt kundeforhold, opbevares dine data så længe som nødvendigt, for at vi kan servicere dig. Afbrydes kundeforholdet, opbevares dine data op mod to år, alt efter karakteren af dataene.

Du kan til hver en tid bede om indsigt i eller sletning af dine data. Af anden lovgivning (hhv. bogførings- og hvidvaskningsloven) bevares alle transaktionelle data, inkl. kontakt- og firmaoplysninger i fem år.

 

Datalækage

Vi tager sikkerhedsbrud og datalækage meget alvorligt. Ved mistanke om datalækage fra Ingerfair ApS interne servere eller hos eksterne partnere iværksættes en række initiativer, der skal sikre vores kunder og brugere bedst muligt.

Dette indebærer blandt andet afdækning af den potentielle skades omfang, meddelelse til potentielt ramte kunder og brugere, meddelelse til Datatilsynet samt handlinger, der skal forsøge at inddæmme omfanget af skaderne.

Har vi mistanke om datalækage fra Ingerfair ApS eller dennes eksterne partnere, vil alle implicerede, herunder også brugeren, blive informeret herom indenfor 72 timer. Har du mistanke om, at dine data er lækket fra Ingerfair ApS, bedes du til hver en tid tage kontakt til os.

 

Adgang til oplysninger

Du kan altid få oplyst, hvilke informationer vi har registreret om dig. Hvis du ønsker at modtage en kopi af disse oplysninger, bedes du kontakte Frederik C. Boll på frederik@ingerfair.dk. Vi er en mindre virksomhed, derfor kan der forekomme ventetid på op til 4 uger, før vi kan fremsende en komplet liste. Vi forbeholder os retten til at afvise anmodninger, såfremt vi har mistanke om 1) chikane (gentagende henvendelser fra samme person eller personer fra samme organisation) eller 2) vi ikke kan bekræfte din identitet.

Såfremt du ønsker alle data slettet, bedes du kontakte Frederik C. Boll på frederik@ingerfair.dk.

Bemærk! Når først alle data er slettede, kan disse ikke genskabes. Data, der kræves opbevaret ift. lovgivning, kan ikke slettes på anmodning.

Du har ret til at klage til www.datatilsynet.dk.

 

Revisionshistorik

Ingerfair ApS forpligter sig til løbende at opfylde lovgivningens krav til beskyttelse af privatlivets fred.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til vores datapolitik, eller til hvordan vi bruger dine personoplysninger, bedes du kontakte Frederik C. Boll på frederik@ingerfair.dk.

Dette er Version 1.2 af den 11. juni 2018.